Klant worden bij 03beheer

Als syndicus geeft 03beheer bijzondere aandacht aan:

1. Permanente bereikbaarheid.
Tijdens de kantooruren via telefoon, e-mail, brief,… buiten de kantooruren voor dringende technische interventies via een apart GSM-nummer. De klant wordt dan geholpen door een beheerder en niet door een anonieme telefoniste.
2. Een gezonde wederzijdse communicatie.
3. Transparant beheer.
o.a. online raadpleging van uw persoonlijke onkostenverdelingen en de gemeenschappelijke documenten (notulen algemene vergaderingen, contracten, kostenlijsten edm.) van uw gebouw.
4. Stabiliteit en continuïteit.

Hoe klant worden?

Momenteel nemen wij enkel gebouwen in beheer vanaf 16 grote kavels bestaande uit appartementen, studio’s, winkels ed.
Contacteer ons voor meer informatie of vul onderstaand formulier in.

 

Offerte aanvragen

Wij gebruiken uw gegevens enkel voor opvolging van uw offerte-aanvraag.
Uw gegevens worden nooit gedeeld met derden.