We krijgen als syndicus almaar meer vragen rond de installatie van laadpalen. Het onderwerp is zeer actueel, en omvat verschillende punten die nog uitgeklaard moeten worden. Tom Van Campenhout, bestuurder van 03beheer, werd onlangs door De Tijd gevraagd om de stem van de syndici te vertolken. We nemen hier de tekst van het interview integraal over.




